Kuidas firmakingituste tellimisel säästa aega ja raha?

Firmakingituste maksustamisest ja valimisest on palju räägitud, aga sellest, kuidas reklaamkingituste tellimisel ühtlasi säästa, eriti mitte. Parandame kohe selle vea!

Võlusõna – planeerimine!

Just, kõik algab planeerimisest. Kui teil on eelmise aasta andmed teada, siis on hea mõte juba jaanuaris reklaamkingituste tellimisega algust teha.

Meie kogemus näitab, et kõige soodsam on reklaamtooteid tellida 2 korda aastas: jaanuari lõpp/veebruari algus ning augusti lõpp/septembri algus. Õige planeerimise ja aegsa tellimisega võib säästa 20–40% reklaamkingituste ja -rõivaste eelarvest!

Lisaks on mitme uuringu käigus leitud, et ühte firmakingitust kasutatakse keskmiselt 8 kuud. Seega on 2 korda aastas kingituste tegemine täiesti omal kohal.

Aga miks just aasta alguses ja suve lõpus?

Selleks on lausa 3 head põhjust.

1. Esiteks on jaanuari lõpus – veebruari alguses välja tulnud uued huvitavad tooted ja teil on võimalus oma tellimus konkurentidest varem ära teha.

Augustis-septembris on reklaamkingituste agentuuridel aga pakkuda juba ka aastalõpu-ja jõulukingituste valikut. Seega siis on õige aeg just reklaamkingitused ära tellida.

2. Teiseks on neil aegadel palju sooduspakkumisi, mille abil soovitakse vabaneda vanast kaubast ning teha ruumi uutele. See, et toode on alla hinnatud, ei tähenda, et ta oleks vähem kvaliteetne. Ja alati ei pea viimase aja trendidega kõikide kingituste puhul kaasas käima. Ka mõnusad eelmise hooaja lahendused töötavad väga hästi.

3. Kolmandaks on jaanuaris-veebruaris suvetoodete tootmine Aasia või Euroopa tootjate juures soodsam – pakutakse erihindu ja ka transpordilt on ka võimalik sel ajal palju säästa.

Mõned tootjad saavad teha väga soodsaid hindu eeltellimustele, näiteks reklaam- või tööriiete tootmise puhul. Sama kehtib augustis-septembris jõuluhooaja toodete ettetellimise kohta.

Mis siis, kui ei ole aega pikalt ette planeerida?

Teinekord on aga pikki prognoose raske teha ja peab arvestama kiiremate tootmisvõimalustega.

Siin tuleb appi võiduka kolmiku reegel. Vali kolm tarnijat ja jaga tellimused nende vahel ära põhimõttel 50%, 30% ja 20%. See on suureks abiks, kui tellite ärikingitusi rohkem kui 5000 euro eest aastas.

Küsida võiks võistlevaid hinnapakkumisi, mille kaudu võib säästa 5–10% meenete hinnast.

Soovime teile tarku valikuid reklaamkingituste tellimisel!

Häid ideid äri- ja reklaamkingituste valimise kohta saab veel sellistest lugudest:

8 põhilist viga, millest reklaamtoodete kasutamisel hoiduda

7 tüüpilist viga firmakingituste ja ärikingituste tegemisel

Kuidas reklaamkingituste abil müüki kasvatada?

Reklaamkingitused, mis tegelikult ka töötavad!

Kuidas firmakingituste tellimisel säästa aega ja raha?

Kuidas mõõta reklaamkingituste tasuvust?

Kingitus töötajale – ettevõtte edu alus!