Töötajate tunnustusprogramm säästab teie raha mitmel moel

Esiteks on motiveeritud töötaja tööviljakus kõrgem, ta on ka firmale lojaalsem, mis tähendab etteulatuvalt, et hoiate kokku koolitus- ja värbmiskuludelt. Soovitan väga rakendada tunnustusprogrammi, mis on leidnud edukat kasutamist mitmete meie pikaajaliste klientide poolt. Need on läbiproovitud ja toimivad lahendused, kuid nendega on vaja järjepidevalt tegeleda. Milline see tunnustusprogramm siis täpsemalt on? Esiteks töötaja värbamisel […]

Miks kasutada reklaamkingituste agentuure?

Reklaamkingituste spetsialistid, omades suuri kogemusi oma erialal, aitavad teil leida just teie jaoks parimad firmameened, võttes arvesse ka sihtrühma vajadusi. Põhjusi, miks peaks kasutama oma ala asjatundjate abi on rohkemgi: reklaamkingituse kvaliteet ja tarnelogistika ning see, et firmakingitustega tegelevad ettevõtted pakuvad ka garantiid. Lisaks on reklaamkingituste eksperdid kursis kõige uuemate trendidega ja teavad täpselt, millised […]

Millised on uudsed trükivõimalused?

Reklaamsõnumi esitamine reklaamtootel on ülioluline. Nüüd ei piisa enam lihtsalt logo kandmisest tootele traditsiooniliste võtetega. Tehnoloogia areng on lisanud palju uusi võimalusi. Järjest enam kasutatakse reklaamriietel siiditrükis efektvärve ja reljeefset 3D-tikandit. Või siis töödeldakse logo spetsiaalsete geelidega, mis annavad trükile sileda, peegelläikelise efekti. Reklaamriietele ja puuvillastele ostukottidele saab kvaliteetseid kujutisi ning fotosid trükkida kõige paremini […]

Missugused firmakingitused töötavad?

Firmakingituse puhul on esmamuljel oluline roll. Väga tähtis on firmakingituste puhul ka pakend. Kuigi viimasel ajal eelistavad loodussäästliku maailmavaatega ettevõtjad pakenditest üldse loobuda, keskendudes pigem sellele, mis ajal, kuskohas ja kuidas kingitused kingisaajale üle anda. Pakendile panustades tuleb ka see väga hoolikalt läbi mõelda. Esmamulje reklaamkingitusest on kõike muud kui vähetähtis, sest esimene pilk kingile […]

Millised on reklaamkingituste trendid?

Võib julgelt väita, et oma firma sümboolikaga kvaliteetsed kingitused ning logoga jõulukingitused tõstavad töötajate motivatsiooni, tugevdades ühtset meeskonnatunnet. See kehtib eriti praegu, kui paljud ettevõtted kasutavad turvalisuse huvides kaugtööd ja ühisettevõtmiste toimumine on piiratud. Nagu ei toimu ka kliendipäevi ja isegi vahetu suhtlus klientidega on vähene. Nii ongi suur osa suhtlusest ja ärist kolinud veebikanalitesse. […]

Mis aitab reklaamkingituste maastikul orienteeruda?

Valdavalt pakub Eesti turg paari reklaamkingituste suurtootja toodangut ning sealt valiku tegemine ei ole keeruline. Peaks aga arvestama, et enamik firmasid kasutab ühtesid ja samu tooteid ning eristumine tekib vaid kingituste vahendaja talendikusest teile nende toodete esitlemisel. On siis ettevõttel parem koduleht, sõbralikum teenindus, uudsem idee tootel sõnumi edastamiseks või pakub kingiagentuur kõige soodsamat hinda. […]

Kuidas koostada reklaamkingituste strateegiat?

Ilma igasuguse kahtluseta on kõige vahvam kingitus ettevõtte enda toode või teenus, kuid teinekord on arukas teha ka reklaamkingitusi. Firmakingituste portfelli võiks täiendada vähemalt 3 korda aastas, tehes partneriteks valitud kingiagentuuridega tihedat koostööd. Niisugune planeerimine aitab kokku hoida nii teie aega kui ka reklaamkingitustele tehtavaid kulutusi. Oluline on ka kingitusest saadava tulu mõõdetavus. Kuid kõigepealt […]

Millest alustada reklaamkingituste valimist?

Asudes valima reklaamkingitusi on esmatähtis kohe alguses põhjalikult analüüsida, kellele saab olema kingitus suunatud, milline on kingituse sihtrühm. Järgmise sammuna tuleb keskenduda tootele endale ja esitada küsimus: kas see ikka esindab meie firmat? Kas see reklaamtoode väljendab meie ettevõtte väärtusi? Olen alati rõhutanud, et kõige parem firmakingitus on selline, et eemaldades sellelt logo või slogani, […]